مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 05:552021-06-26بين الملل

تصاویر ماهواره ای توسعه پایگاه هوایی کره شمالی را نشان می دهند


یک اندیشکده آمریکایی اعلام کرد، تصاویر ماهواره ای فعالیت های ساخت و ساز در یکی از پایگاه های هوایی کره شمالی را نشان داده اند که در نهایت منجر به به روز رسانی و توسعه این پایگاه برای اسکان هواپیماهای مسلح سنگین تر و بزرگ تر خواهد شد.

- یک اندیشکده آمریکایی اعلام کرد، تصاویر ماهواره ای فعالیت های ساخت و ساز در یکی از پایگاه های هوایی کره شمالی را نشان داده اند که در نهایت منجر به به روز رسانی و توسعه این پایگاه برای اسکان هواپیماهای مسلح سنگین تر و بزرگ تر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، Beyond Parallel ، پروژه مرکز مطالعات استراتژیک و بین المللی مستقر در واشنگتن در گزارشی اعلام کرد: این تصاویر ماهواره ای در تاریخ 12 ژوئن گرفته شده اند.

پروژه نگهداری و توسعه پایگاه هوایی سانچون کره شمالی وضعیت باند را بهبود می بخشد و یک فضای عملیاتی راحت تر را فراهم خواهد کرد.

در این گزارش آمده است: وقتی تکمیل شود، تلاش های توسعه و تعمیر باند نه تنها شرایط باند و مسیر تاکسی رو در این پایگاه هوایی را بهبود می بخشد بلکه فضای عملیاتی امن تر، فضای پارکینگ بیشتر برای هواپیماها، باند فرود بزرگ تر و آشیانه بزرگ تر برای هواپیماها فراهم خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر ماهواره ای توسعه پایگاه هوایی کره شمالی را نشان می دهند

تصاویر ماهواره ای توسعه پایگاه هوایی کره شمالی را نشان می دهند