مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 05:552021-06-26سياسي

برگزاری یادواره راز سرخ در ورامین/ تبیین جنایات آمریکا در دیار 15 خرداد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ضمن تشریح برنامه های هفته حقوق بشر آمریکایی در دیار 15 خرداد، از برگزاری سیزدهمین یادواره راز سرخ با محوریت شهید بهشتی و بزرگداشت سالروز شهادت آیت الله صدوقی در ورامین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در شهرستان ورامین اظهار داشت: ابتکار مقام معظم رهبری در نامگذاری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی دارای پیام های بسیار مهمی است.

وی افزود: از ششم الی دوازدهم تیرماه به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است و باید از این فرصت برای روشنگری و بصیرت افزایی در میان مردم استفاده کرد.

رییس ستاد بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی استان تهران گفت: توجه به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی به منظور افشای چهره زشت آمریکا بسیار مهم است و باید تمام دستگاه ها از همه ظرفیت های خود برای این منظور استفاده کنند.

حجت الاسلام محمودی در ادامه با اشاره به برنامه های محوری پیش بینی شده در شهرستان ورامین به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: مراسم محوری شهرستانی گرامیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره راز سرخ در ورامین/ تبیین جنایات آمریکا در دیار 15 خرداد

برگزاری یادواره راز سرخ در ورامین/ تبیین جنایات آمریکا در دیار 15 خرداد