مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 06:052021-06-26اقتصادي

جلوی واردات بی رویه قطعات خودرو در صورت لغو تحریم ها را بگیرید


دبیر انجمن قطعه سازان خودرو در نامه ای به رییس کمیسیون صنایع مجلس خواستار «جلوگیری از واردات بی رویه قطعات خودرو در صورت لغو تحریم ها با توجه به ارزهای انباشته شده پشت سدهای تحریم» شد.

- دبیر انجمن قطعه سازان خودرو در نامه ای به رییس کمیسیون صنایع مجلس خواستار جلوگیری از واردات بی رویه قطعات خودرو در صورت لغو تحریم ها با توجه به ارزهای انباشته شده پشت سدهای تحریم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انجمن نیروی محرکه و قطعه سازان خودروی کشور در نامه ای به رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس خواستار جلوگیری از واردات بی رویه قطعات خودرو پس از لغو تحریم ها با توجه به ارزهای انباشته شده پشت سدهای تحریم شده است.

در این نامه آمده است: احتراماً همانگونه که مستحضرید صنعت خودرو کشور به عنوان صنعت مولد اقتصادی به دلیل تحریم مستقیم و ناعادلانه آمریکا دچار خسارات جبران ناپذیری گردیده است، اما این محدودیت ها موجب همدلی و یکپارچگی در این صنعت و در نهایت منجر به خلق انقلاب عظیم نهضت ساخت داخل قطعات گردید و داخلی سازی قطعات چه بسا کاهش ارزبری را در این صنعت به ارمغان آورد.

لذا با توجه به سابقه تاریخی هجوم واردات غیر رویه بعد از لغو دور اول تحریم ها و سهولت تهاتر ارز بلوکه شده پشت سدهای تحریم با خودرو و قطعات آن، اکنون این نگرانی وجود دارد که با لغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی واردات بی رویه قطعات خودرو در صورت لغو تحریم ها را بگیرید

جلوی واردات بی رویه قطعات خودرو در صورت لغو تحریم ها را بگیرید