مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 06:152021-06-26سياسي

سال گذشته در فارس 157 اظهارنامه اشخاص حقیقی دریافت شده است


مدیرکل امور مالیاتی استان فارس اعلام کرد که سال گذشته در فارس 157 هزار اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی دریافت شده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل امور مالیاتی استان فارس اعلام کرد که سال گذشته در فارس 157 هزار اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی دریافت شده است.

ناصر هاشمی شنبه 5 تیر در دیدار با هیئت رییسه اتاق اصناف مرکز استان فارس، ضمن گرامیداشت روز اصناف، گفت: سال گذشته از 157 هزار اظهارنامه اشخاص حقیقی دریافت شده، بیش از 97 هزار اظهارنامه مشمول تبصره ماده 100 شده است.

وی با بیان اینکه اصناف یکی از بزرگترین نهادهای مدنی در کشور محسوب می شود، از همکاری اصناف با اداره کل امور مالیاتی برای تسلیم اظهارنامه های اشخاص حقیقی در خرداد ماه و موارد دیگر قدردانی کرد و گفت: سازمان امور مالیاتی در شرایط شیوع کرونا، همکاری مطلوبی با فعالان صنفی داشته و امسال هم مهلت تحویل اظهارنامه را تا 15 تیرماه تمدید کرده است.

هاشمی با بیان اینکه دستورالعمل تبصره ماده 100 کشوری صادر شده است، گفت: شرایط بهره مندی از این تبصره برای صاحبان مشاغل گروه های دوم و سوم که مجموع فروش کالا و ارائه خدمات آنها در سال 99 از مبلغ 16 میلیارد و 200 میلیون ریال بیشتر نباشد، مالیات عملکرد سال 99 آنها با افزایش درصدی به مالیات مقطوع عملکرد سال 98، حسب مورد، قطعی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال گذشته در فارس 157 اظهارنامه اشخاص حقیقی دریافت شده است

سال گذشته در فارس 157 اظهارنامه اشخاص حقیقی دریافت شده است