مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 06:152021-06-26سياسي

نامه سازمان بسیج اساتید کشور درباره انتخابات به ملت ایران


شورای مرکزی نهضت استادی بسیج در دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی ایران ذر نامه ای تاکید کرد: رابطه مردم و رهبری فرمول غلبه بر محاصره صندوق های رآی در انتخابات بود.

- شورای مرکزی نهضت استادی بسیج در دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی ایران ذر نامه ای تاکید کرد: رابطه مردم و رهبری فرمول غلبه بر محاصره صندوق های رآی در انتخابات بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج ( ناب)، با توجه به ضرورت جلوگیری از تحریف و وارونه نمایی حماسه 28 خرداد ، بسیج استادان کشور در نامه ای تحلیلی به ملت بزرگ ایران به تبیین ابعاد گوناگون این انتخابات و دلایل اقبال ملی به منخب ایرانیان، آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی مبادرت کرد.

متن نامه به شرح زیر است : بسم الله الرحمن الرحیم حضور ملّت بزرگ و شگفتی ساز ایران اسلامی سلام علیکم با پایان یافتن انتخابات ریاست جمهوری و مشخّص شدن سرنوشت آن، تحلیل و تفسیرهای گوناگونی درباره آنچه که گذشت، مطرح گردید ؛ صاحب نظران و تحلیل گران مختلف، هر یک از منظر و زوایه ای به این انتخابات و نتیجه آن نگریستند و درباره آن داوری نمودند.

نهضت استادی ایران نیز که همواره دغدغه خطّ اصیل انقلاب و جامعه را داشته و دارد ، در ادامه دو نامه قبلی به ملت بزرگ ایران ، خود را موظّف می داند که دراین بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه سازمان بسیج اساتید کشور درباره انتخابات به ملت ایران

نامه سازمان بسیج اساتید کشور درباره انتخابات به ملت ایران