مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 06:202021-06-26سياسي

شرق: پایگاه اجتماعی خاصی با اصلاح طلبان همراه نیست


واقعیت این است که اصلاح طلبان علاوه بر شیوه بررسی صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان با مانع مهم دیگری به نام از دست رفتن سرمایه اجتماعی روبه رو بودند و هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه اصلاح طلب شرق در گزارشی به وضعیت نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان پس از انتخابات پرداخته است.

در بخش هایی از این گزارش آمده: تکلیف نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان که برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی نامعلوم دارد؛ اینکه قرار است ادامه داشته باشد یا آنکه با توجه به نتیجه انتخابات به پایان خود رسیده است؟ در این بین حالا علیرضا علوی تبار، از اعضای حقیقی نهاد اجماع ساز، استعفای خود را اعلام کرده است.

حالا می توان گفت این استعفا و البته سخنان اخیر حسین مرعشی می تواند نشانه ای بر عدم عزم جدی در میان اصلاح طلبان برای ادامه کار این نهاد باشد؛ چنان که مرعشی اخیرا گفته بود: قرارمان در این جبهه پیش از این بر مبنای ادامه کار بود اما باید باز هم در این رابطه بحث کنیم و بعد تصمیم بگیریم .

این روزنامه در ادامه می نویسد: به دلیل ردصلاحیت گسترده نامزدهای اصلاح طلب نهاد اجماع ساز عملا نتوانست آن برنامه هایی را که در نظر داشت، پیش ببرد و از سر ناچاری به سمت انفعال انتخاباتی رانده شد؛ چه آنکه اگر با نامزدهای موجود، یعنی همتی و مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرق: پایگاه اجتماعی خاصی با اصلاح طلبان همراه نیست

شرق: پایگاه اجتماعی خاصی با اصلاح طلبان همراه نیست