مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 06:302021-06-26حوادث

کشف بیش از 4 تن مواد مخدر و 2 هزار میلیارد کالای قاچاق در خوزستان


اهواز فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در سه ماه اول امسال چهار تن و 860 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در این استان کشف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر اینکه مردم پیروز این انتخابات هستند، افزود: در برگزاری انتخابات هیچ مشکل خاص و امنیتی وجود نداشت و در فضای امن و آرام برگزار شد؛ البته یکی از همکاران ما شهید سرگرد باغبان زاده جمعی پلیس راهور شهرستان دزفول بود که در مأموریت سنگین و خطیر جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در راستای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یک همایشی با حضور سران، بزرگان، طوایف، عشایر و افراد متنفذ و چهره های علمی برگزار شد؛ نمایندگان مردم در مجلس، فرماندهان نظامی، نماینده ولی فقیه و دیگر بزرگان نیز حضور داشتند و در نتیجه مشارکت خوب و پرشور و شعوری را در انتخابات امسال داشتیم.

سردار صالحی در خصوص آمار سه ماهه اول امسال در حوزه مواد مخدر خبر داد: در این مدت چهار تُن و 860 کیلوگرم کشفیات مواد مخدر صنعتی و سنتی صورت گرفت که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش 58 درصدی کشف مواد مخدر در استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه 25 درصد افزایش عملیات های انتظامی و اطلاعاتی پلیس مواد مخدر محقق شده است، ادامه داد: 69 دستگاه خودرو در این زمینه توقیف و 12 محل خرید و فروش یا استعمال مواد مخدر با هما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 4 تن مواد مخدر و 2 هزار میلیارد کالای قاچاق در خوزستان

کشف بیش از 4 تن مواد مخدر و 2 هزار میلیارد کالای قاچاق در خوزستان