موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 06:302021-06-26سياسي

چگونه می توانیم روابط دوستی بچه ها را مدیریت کنیم؟


گاه پیش می آید که والدین متوجه روابط سمی و اشتباه فرزندان با دوستانی می شوند که مناسب آنها نیستند اما یا بچه ها حرف گوش نمی دهند یا اینکه ممکن است با خروج از رابطه دوستی دچار آسیب شوند.

- ـ زهره سعیدی: داشتن دوست و ارتباط با دوستان، از دوران کودکی باعث رشد و سلامت بهتر ذهن و روان انسان ها می شود بچه هایی که طبق تحقیقات دوستان خوب و مناسبی دارند در آینده مشکلات عاطفی کمتری را تجربه می کنند و در مقابل نیز کسانی که دوستان نامناسبی را انتخاب می کنند به لحاظ عاطفی، اخلاقی و نوع زندگی دچار مشکلات زیادی در بزرگسالی می شوند به طوریکه اشتباهات زیادی مرتکب می شوند که بعدها بابت آنها افسوس می خورند.

در روایات و احادیث نیز درباره اهمیت داشتن دوست خوب تأکیدات زیادی شده است.

دوستان حتی بر مهارت های اجتماعی، ارتباط برقرار کردن با دیگران، توانایی تفکر و حل مسئله ، عملکرد تحصیلی و تعاملات آتی آینده انسان نیز اثر می گذارند.

اما گاه پیش می آید بچه ها از همان کودکی دوستانی را برای خود برمی گزینند که انتخاب درستی برایشان نیست و والدین نیز به این امر بی توجه هستند درحالیکه در بزرگسالی بر زندگی شان اثر می گذارد.

  خیلی از نشان ها و علامت ها از همان ابتدا مشخص می کند که بچه ها در این زمینه روابط دوستی مناسبی را برقرار نکرده اند در واقع والدین در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه می توانیم روابط دوستی بچه ها را مدیریت کنیم؟

چگونه می توانیم روابط دوستی بچه ها را مدیریت کنیم؟