مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 06:502021-06-26حوادث

مافیای مواد مخدر ریشه کنی اعتیاد را منسوخ کرد


مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه به دلیل مافیای مواد مخدر در دنیا دیگر شعار ریشه کنی مواد مخدر منسوخ شده است، گفت: هم اکنون برنامه ها به پیشگیری و کاهش آسیب های ناشی از اعتیاد سوق پیدا کرده است.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه به دلیل مافیای مواد مخدر در دنیا دیگر شعار ریشه کنی مواد مخدر منسوخ شده است، گفت: هم اکنون برنامه ها به پیشگیری و کاهش آسیب های ناشی از اعتیاد سوق پیدا کرده است.

ولی اله نصر امروز (شنبه_5 تیرماه) در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در یکی از مراکز درمان اعتیاد اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: مواد مخدر و آسیب های ناشی از آن را نمی توان ریشه کن کرد، اما می توان آسیب های آن را کاهش داد.

سیاست بهزیستی نیز ارائه خدمات اجتماعی در مقابله با اعتیاد است.

وی یکی از وظایف معاونت اجتماعی بهزیستی را مسائل مرتبط با اعتیاد دانست و افزود: همیشه شعار پیشگیری مقدم بر درمان را داده ایم.

زمانیکه فردی دچار بلای اعتیاد می شود، چندین نفر را درگیر اعتیاد خود می کند و آمارها در دنیا نشان می دهد اثربخشی درمان اعتیاد آن چنان که باید باشد، نیست و فرد تلاطم زیادی تجربه می کند، به همین دلیل پیشگیری اهمیت زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافیای مواد مخدر ریشه کنی اعتیاد را منسوخ کرد

مافیای مواد مخدر ریشه کنی اعتیاد را منسوخ کرد