مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 06:502021-06-26سياسي

تبدیل 2 روستای شهرستان بهمیی به شهر


نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از تبدیل دو روستای سرآسیاب یوسفی و قلعه ممبی به شهر خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از تبدیل دو روستای سرآسیاب یوسفی و قلعه ممبی به شهر خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد موحد بیان کرد: وزیر کشور با تبدیل روستایهای سرآسیاب یوسفی و قلعه ممبی به شهر موافقت کرد.

وی اظهار کرد: دکتر رحمانی فضلی در ابلاغیه ای به کلانتری استاندار کهگیلویه و بویر احمد با تبدیل روستای های سرآسیاب یوسفی و قلعه ممبی به شهر موافقت کرد.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در ابلاغیه دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور به استاندار کهگیلویه و بویر احمد آمده است؛ در اجرای ماده 1 قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری و با توجه به مطالعات کارشناسی با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای سرآسیاب یوسفی مرکز بخش سرآسیاب یوسفی شهرستان بهمیی به شهر، موافقت می شود.

موحد تصریح کرد: همچنین در ابلاغیه دیگر آمده است؛ در اجرای ماده یک قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری و با توجه به مطالعات کارشناسی با پیشنهاد آن استانداری مبن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل 2 روستای شهرستان بهمیی به شهر

تبدیل 2 روستای شهرستان بهمیی به شهر