مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 06:552021-06-26اقتصادي

آزاد راه شیراز به اصفهان پیشرفت بیش از 90 درصد دارد


مدیرکل راه و شهرسازی فارس از پیشرفت فیزیکی بیش از 90 درصدی طرح آزاد راه شیراز - اصفهان خبر داد.

- ، جعفر زاهدی گفت: طرح آزادراه شیراز، اصفهان به طول 225 کیلومتر که بزرگترین آزادراه در دست ساخت کشور است، بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حال حاضر در بیشتر نقاط 6 قطعه اول، عملیات آسفالت به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: در قطعه هفتم که بعداً به طرح افزوده شده است، پیمانکار و شریک طرح، یعنی قرارگاه خاتم الانبیا بیشترین تمرکز خود را بر روی آن گذاشته اند تا هر چه سریع تر آن را به اتمام برسانند، تا آماده بهره برداری شود.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی فارس با ساخت این آزادراه، با کاهش 130 کیلومتری مسیر شیراز و اصفهان روبرو هستیم که نتیجه، آن کاهش دوساعته زمان سفر را همراه دارد و سالانه 136 میلیون لیتر سوخت صرفه جویی می شود و با کاهش قابل توجهی خسارات و هزینه های تصادفات جاده ای و جلوگیری از استهلاک خودروهای عبوری روبرو خواهیم شد.

زاهدی با بیان اینکه مهمترین طرح راهسازی استان بعد از آزاد راه شیراز اصفهان، اجرای باند دوم تنگ ابوالحیات، دشت ارژن است، اضافه کرد: طرح تنگ ابوالحیات، دشت ارژن 21 کیلومتر طول دارد و تاکنون 8 کیلومتر آن آسفالت شده و دارای دو تونل و گالری یعنی راهروی دستیابی به طول یک کیلومتر است که برای اتمام آن با دو شیفت کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاد راه شیراز به اصفهان پیشرفت بیش از 90 درصد دارد

آزاد راه شیراز به اصفهان پیشرفت بیش از 90 درصد دارد