مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 07:052021-06-26اجتماعي

پیشگیری از خزان زودرس درختان چنار در محله های مرکزی شهر تهران


شهردار منطقه11 با توجه به گرمای هوا از اقدامات در دست انجام از سوی اداره فضای سبز برای پیشگیری از تنش های دمایی و خزان زودرس درختان چنار در سطح منطقه خبر داد.

- شهردار منطقه11 با توجه به گرمای هوا از اقدامات در دست انجام از سوی اداره فضای سبز برای پیشگیری از تنش های دمایی و خزان زودرس درختان چنار در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نصراله آبادیان با اشاره به اهمیت حفظ درختان به عنوان یکی از اصلی ترین منابع زیستی؛ گفت: حدود 8هزار اصله درخت چنار در معابر و بوستان های این منطقه قرار دارد که با توجه به اقلیم شهر تهران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

آبادیان با بیان این که بیش از 40هزار انواع درخت در این منطقه وجود دارد؛ افزود: با توجه به اهمیت درختان چنار و تنش دمایی ایجاد شده و افزایش دمای هوای شهر تهران در اواسط فصل بهار، به منظور پیشگیری از خزان زودرس این درختان اقداماتی از سوی مرکز تام منطقه 11 انجام شده است.

وی در باره انواع روش های در دست اجرا برای حفظ سلامت و نشاط درختان چنار در بخش مرکزی شهر تهران بیان کرد: اصلاح تشتک های آبیاری به نحوی که100-80 لیتر آب گنجایش داشته باشد، خاک ورزی مستمر بستر برای خارج شدن اتیلن و رسیدن هوا به ریشه، آبیاری های سنگین به صورت مستمر و منظم، آبشویی های مستمر و منظم در ساعات خنک، تغذیه به صورت محلول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از خزان زودرس درختان چنار در محله های مرکزی شهر تهران

پیشگیری از خزان زودرس درختان چنار در محله های مرکزی شهر تهران