مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 07:052021-06-26اقتصادي

توسعه فناوری مخدرهای صنعتی در همسایگان ایران توسط کشورهای فرامنطقه ای


دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: یکی از چالش های بزرگ منطقه ما افزایش فراوان تولید مواد مخدر در همسایگی کشور است که این افزایش با حمایت های کشورهای فرامنطقه ای انجام می شود.

- سردار اسکندر مؤمنی صبح امروز در نشست تخصصی یاریگران زندگی-همکاری های فرابخشی و بین المللی-پیشگیری از اعتیاد به مناسبت بزرگداشت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر ضمن گرامیداشت سالروز جهانی مواد مخدر گفت: با وجود پنج نهاد اصلی و ده نهاد فرعی در مبارزه با مواد مخدر اما متأسفانه شاهد دو مؤلفه نگران کننده هستیم ابتدا افزایش فزاینده عرضه و تولید مواد مخدر در سطح جهان و دوم افزایش مصرف به گونه ای که در 13 سال گذشته بیش از 29 درصد مصرف مواد مخدر در سطح جهان افزایش یافته است.

وی بیان کرد: یکی از چالش های بزرگ منطقه ما افزایش فراوان تولید مواد مخدر و محرک هایی مثل شیشه در همسایگی کشور است که این افزایش با حمایت های کشورهای فرامنطقه ای صورت می گیرد و با دیدن تکنولوژی و ساخت مواد مخدر صنعتی و بذرهای نو و پربار و حمایت های فراوان که موجب افزایش تولید در همسایگی شرقی ما شده است؛ این شائبه تقویت می شود.

مؤمنی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار مبارزه با مواد مخدر در دنیا علی رغم افزایش فزاینده تولید مبارزه بی سابقه ای را رقم زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فناوری مخدرهای صنعتی در همسایگان ایران توسط کشورهای فرامنطقه ای

توسعه فناوری مخدرهای صنعتی در همسایگان ایران توسط کشورهای فرامنطقه ای