رسانه اجتماعی و مفاهیم توسعه چه اشتراکاتی دارند؟چاپ نخست کتاب «یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی و بازاریابی استراتژیک» تألیف جمعی از اساتید دانشکده کسب و کار نیوکاسل از سوی انتشارات سروش منتشر شد. - چاپ نخست کتاب یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی و بازاریابی استراتژیک تألیف جمعی از اساتید دانشکده کسب و کار نیوکاسل با ترجمه مترجمان: رضا محمدکاظمی، فریبا باقری و جعفر عبدالملکی از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد. در پیش گفتار کتاب یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی و بازاریابی استراتژیک آمده است: بازاریابی رسانه اجتماعی درواقع، استفاده تجاری از کانال های رسانه اجتماعی برای درک مشتریان و درگیر کردن آن ها به گونه ای است که باعث موفقیت بازاریابی نهایی و اهداف تجارت می شود. اغلب مشاهده تناسب این کانال های درحال ظهور و اهداف تجاری کمی دشوار است و کانال های جدید با سرعت بسیار زیادی درحال رشد هستند که تحقیق های کافی درباره آن ها انجام نشده است. ویراستار این کتاب، نیک حاجلی، گامی در مسیر درست یکپارچه سازی تحقیق های مهم در این حوزه برداشته است. این کتاب ابتدا با پرداختن به ریشه های بازاریابی رسانه اجتماعی و تبلیغات کلامی به بحث درباره اهمیت رسانه اجتماعی در برندسازی، نقش تولید مشترک در رسانه اجتماعی و مفاهیم مربوط به توسعه محصول جدید و جوامع برخط می پردازد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |