مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 07:452021-06-26اقتصادي

خرید گندم از کشاورزان قزوینی از مرز 67 هزار تن عبور کرد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای فصل برداشت تاکنون 67 هزار و 400 تن گندم از کشاورزان استان بصورت تضمینی خریداری و در سیلوها ذخیره سازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه خمسه صبح امروز شنبه با اعلام این خبر افزود: روند خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان به نحو مطلوب در حال انجام است و مراکز خرید تضمینی با آمادگی ‏کامل مشغول تحویل گرفتن محصول از کشاورزان استان هستند.

وی در ادامه به حضور گشت های ویژه نظارت بر روند خرید گندم در استان اشاره و اظهار کرد: وظیفه این گشت ها نظارت کامل بر روند خرید تضمینی گندم، جلوگیری از خروج بدون مجوز گندم از استان و ‏برخورد با دلالان و واسطه ها است.

خمسه با اشاره به اینکه گندم خریداری شده از کشاورزان از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است، یادآور شد: در سال جاری، عملیات مبارزه با آفات سن غلات در سطح 100 هزار و 520 هکتار از مزارع استان انجام شده است و این امر علاوه بر جلوگیری از خسارات کمی به محصولات استراتژیک، در حفظ کیفیت محصول نیز نقش به سزایی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در سال زراعی جاری 160 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت محصول گندم رفته که از این میزان حدود 49 هزار هکتار گندم آبی و 111 هزار هکتار گندم دیم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید گندم از کشاورزان قزوینی از مرز 67 هزار تن عبور کرد

خرید گندم از کشاورزان قزوینی از مرز 67 هزار تن عبور کرد