مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 08:252021-06-26اقتصادي

تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی قزوین یک مطالبه مردمی است


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین گفت: پروژه کتابخانه مرکزی قزوین از مطالبات مردم قزوین است و این امر وظیفه مسئولان را برای تسریع در روند تکمیل و افتتاح کتابخانه سنگین تر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر علی فرخ زاد با اشاره به لزوم تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی قزوین و امکان بهره برداری از آن برای عموم مردم اظهار کرد: پروژه کتابخانه مرکزی از نظر زیربنا و مساحت، درخور مردم فرهنگ دوست شهر قزوین خواهد بود که باید با تلاش همه دستگاه های ذیربط این پروژه در آینده نزدیک تکمیل شده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

فاطمه محمدبیگی نیز ضمن تشکر و قدردانی از پیگیری و همکاری مسئولان استان در حل برخی مشکلات در اجرای این پروژه گزارشی از پیگیری های انجام شده ارائه داد و گفت: سهولت دسترسی و قرار گرفتن در منطقه ای با جمعیت بالا و فاقد فضای فرهنگی، کتابخانه مرکزی را به محلی برای پژوهشگران، دانشجویان و اهالی فرهنگ و هنر تبدیل خواهد کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین ادامه داد: این پروژه عظیم فرهنگی از مطالبات مردم شهرقزوین است و این امر وظیفه مسئولان را برای تسریع در روند تکمیل و افتتاح کتابخانه سنگین تر می کند و ان شاءالله با همدلی، همت و همکاری بیشتر در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از کتابخانه مرکزی استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی قزوین یک مطالبه مردمی است

تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی قزوین یک مطالبه مردمی است