مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 08:302021-06-26سياسي

بسته نرم افزاری مدیریت عملکرد تجهیزات طراحی و تولید شد


نخستین بسته نرم افزاری برای مدیریت عملکرد تجهیزات و دارایی های فیزیکی (APM) با حمایت ستاد هوشمندسازی معاونت علمی، طراحی و تولید شد.

- ، با حمایت ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نخستین بسته نرم افزاری که سرویس های نسل چهارمی برای مدیریت عملکرد و پشتیبانی از تجهیزات و دارایی های فیزیکی ارائه می کند، طراحی و تولید شد.

این محصول ایران ساخت در اختیار صنایع کشور قرار می گیرد.

یک شرکت فعال در حوزه مشاوره مدیریت نگهداری و تعمیرات و مدیریت دارایی های فیزیکی، با طراحی و تولید نخستین بسته نرم افزاری ارائه کننده سرویس های نسل چهارمی برای مدیریت تجهیزات و دارایی های فیزیکی به یکی از شرکای اصلی صنایع کشور در تحول دیجیتال حوزه های مدیریت عملکرد و پشتیبانی از دارایی های فیزیکی و افزایش بهره وری تولید و خدمات تبدیل شده است.

امروزه و با وجود چند هزار میلیارد دلار دارایی فیزیکی در کشور، مدیریت بهینه این دارایی ها از واجب ترین امور برای هر صنعت، سازمان و شرکتی است.

چتر یکپارچه مدیریت دارایی ها، تمام مراحل مدیریت آن ها از تعیین نیازها تا برنامه ریزی، انتخاب، خرید، نصب و استفاده، نگهداری و تعمیرات، فروش و یا کنار گذاشتن و جایگزینی دارایی ها را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته نرم افزاری مدیریت عملکرد تجهیزات طراحی و تولید شد

بسته نرم افزاری مدیریت عملکرد تجهیزات طراحی و تولید شد