مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 08:402021-06-26پزشكي

بررسی مضرات روانی، اجتماعی و جسمی ریتالین با رویکرد اعتیاد


کانون دانشجویی آسیب های اجتماعی دانشگاه گیلان جلسه ای با عنوان «بررسی مضرات روانی، اجتماعی و جسمی ریتالین با رویکرد اعتیاد» را برگزار می کند.

- کانون دانشجویی آسیب های اجتماعی دانشگاه گیلان جلسه ای با عنوان بررسی مضرات روانی، اجتماعی و جسمی ریتالین با رویکرد اعتیاد را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این جلسه با حضور و سخنرانی دکتر رمضانعلی قادری ثانوی ـ عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دکتر الهام موسوی نور داروساز پنجم تیرماه از ساعت 20 تا 22 برپا می شود.

این برنامه با همکاری انجمن جامعه شناسان ایران دفتر دانشگاه گیلان و در راستای سلسله وبینارهای پناهی برای باران برگزار می شود و علاقه مندان برای شرکت در آن می توانند به شماره واتساپ 09366367349 پیام دهند.

متیل فنیدات با نام تجاری ریتالین، از ترکیبات مشابه آمفتامین ها است و در پزشکی برای درمان بهبود و درمان افسردگی، اختلالات کم توجهی و بیش فعالی تجویز می شود.

اما متاسفانه به دلیل تبلیغات گسترده و وجود باورهای اشتباه بسیاری از محصلین اقدام به مصرف ریتالین کرده و از آن به عنوان قرص شب امتحان یادمیکنند غافل از اینکه مصرف خارج از دستور پزشک آن عوارض مخربی بر روی سلامت فرد دارد و باعث وابستگی مصرف کننده به این محرک می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مضرات روانی، اجتماعی و جسمی ریتالین با رویکرد اعتیاد

بررسی مضرات روانی، اجتماعی و جسمی ریتالین با رویکرد اعتیاد