مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 08:452021-06-26اقتصادي

تعطیلی های ورزش ایران تا 11 تیر + تصویر


با اعلام رنگ بندی شهرهای کشور از نظر شیوع ویروس کرونا، وضعیت جدید نحوه فعالیت رشته های ورزشی در سراسر کشور تا پایان هفته جاری مشخص شد.

- با اعلام رنگ بندی شهرهای کشور از نظر شیوع ویروس کرونا، وضعیت جدید نحوه فعالیت رشته های ورزشی در سراسر کشور تا پایان هفته جاری مشخص شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس آخرین اصلاحیه طرح مدیریت هوشمند محدودیت های متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید-19 در شهرهای کشور، مصوبه پنجاه و دومین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مشاغل گروه یک (مجاز به فعالیت در تمام شهرستان ها حتی در شرایط قرمز)، مشاغل گروه دو (مجاز به فعالیت در شهرهای نارنجی)، مشاغل گروه سه (مجاز به فعالیت در شهرهای زرد) و مشاغل گروه چهار (مجاز به فعالیت تنها در شهرهای آبی) هستند.

بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، در حال حاضر 32 شهر قرمز و 174 شهر نارنجی و 242 شهر زرد از نظر شیوع ویروس کرونا در کشور وجود دارد.

32 شهر در وضعیت قرمز شهرستان های مهران (استان ایلام)، تنگستان، دشتستان، دشتی، دیر، عسلویه و کنگان (استان بوشهر)، دماوند و فیروزکوه (استان تهران)، ایرانشهر، خاش، زابل و زاهدان (سیستان و بلوچستان)، گراش، لارستان و لامرد (فارس)، بم، رودبار جنوب، قلعه گنج، کرمان و منوجان (کرمان)، بستک، بندرلنگه، بندرعباس، پارسیان، جاسک، حاجی آباد، خمیر، رودا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی های ورزش ایران تا 11 تیر + تصویر

تعطیلی های ورزش ایران تا 11 تیر + تصویر