مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 08:452021-06-26سياسي

لرستان 6800 ایثارگر بیکار دارد


در کل استان 6800 ایثارگر بیکار داریم که مشخصات آن ها در سامانه ثبت شده و از این تعداد 65 درصد دارای مدارک دانشگاهی و تحصیلات عالیه هستند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد شهید لرستان گفت: در کل استان 6800 ایثارگر بیکار داریم که مشخصات آن ها در سامانه ثبت شده و از این تعداد 65 درصد دارای مدارک دانشگاهی و تحصیلات عالیه هستند.

محمود زرین جویی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که اشتغال یکی از معضل های کشور است که لرستان همواره در این زمینه رتبه اول را در کشور دارد، اظهار کرد: ایثارگران نیز به عنوان کسانی که در این استان و کشور زندگی می کنند، با این مشکل روبرو هستند.

وی افزود: در کل استان 6800 ایثارگر بیکار داریم که مشخصات آن ها در سامانه ثبت شده و از این تعداد 65 درصد دارای مدارک دانشگاهی و تحصیلات عالیه هستند که این افراد باید در آزمون های استخدامی شرکت کنند و افرادی که دیپلم و زیردیپلم هستند از راه های دیگر مانند تسهیلات اشتغال زایی مشغول به کار می شوند.

زرین جویی ادامه داد: طبق ماده 21 قانون اساسی کلیه دستگاه ها مکلفند در چهارچوب سهمیه استخدامی و جایگزینی نیروهای خروجی خود حداقل 25 درصد نیازهای استخدامی خود را از میان جانبازان و آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهداء و جانبازان 25 درصد و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان بالای یک سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان 6800 ایثارگر بیکار دارد

لرستان 6800 ایثارگر بیکار دارد