مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 08:502021-06-26بين الملل

بالگرد حامل رییس جمهور کلمبیا هدف گلوله قرار گرفت


رییس جمهور کلمبیا ادعا کرد، روز جمعه بالگرد حامل او و مقام های ارشد نزدیک مرز با ونزوئلا، هدف چند گلوله قرار گرفت.

- بالگرد حامل رییس جمهور کلمبیا هدف گلوله قرار گرفت+عکسبه گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با گذشت کمتر از دو هفته از اظهارات مقام های کلمبیایی درباره انفجار خودروی بمب گذاری شده در یک پایگاه نظامی، رییس جمهور کلمبیا مدعی تیراندازی به بالگرد حامل او در نزدیکی مرز ونزوئلا خبر داد.

ایوان دوکه رییس جمهور کلمبیا با انتشار یک ویدئو ادعا کرد که روز جمعه (دیروز) بالگرد حامل او و برخی دیگر از مقام های ارشد این کشور در نزدیک مرز با ونزوئلا، هدف گلوله قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، رییس جمهور کلمبیا اعلام کرد که بالگرد حامل او، وزرای دفاع و کشور و فرماندار نورته دو سانتاندر در حال عزیمت از منطقه مرزی کاتاتومبو به سمت شهر کوکوتا بود که هدف چند گلوله افراد مسلح قرار گرفت.

ایوان دوکه گفت: آنچه مشخص است این است که این یک حمله بزدلانه است، حمله ای که سوراخ های ناشی از گلوله در بالگرد ریاست جمهوری قابل مشاهده است .

سخنگوی ریاست جمهوری کلمبیا اعلام کرد که در نتیجه تیراندازی به بالگرد، هیچ فردی زخمی نشد اما رییس جمهور دستورات لازم را برای تعیین عاملان این حمله صادر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالگرد حامل رییس جمهور کلمبیا هدف گلوله قرار گرفت

بالگرد حامل رییس جمهور کلمبیا هدف گلوله قرار گرفت