مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 08:502021-06-26فرهنگي

تخریب 1000 بنای تاریخی مشهد/ هیچ کس مسئولیتی بر عهده نمی گیرد


یک فعال فرهنگی و اجتماعی با اشاره به تخریب دو سینمای تاریخی مشهد، گفت: در طول سال های گذشته دست کم 1000 بنا واجد شرایط در مشهد تخریب شده اند و مسئولان در تخریب بناها مسئولیتی به عهده نمی گیرند.

- ایسنا/خراسان رضوی یک فعال فرهنگی و اجتماعی با اشاره به تخریب دو سینمای تاریخی مشهد، گفت: در طول سال های گذشته دست کم 1000 بنا واجد شرایط در مشهد تخریب شده اند و مسئولان در تخریب بناها مسئولیتی به عهده نمی گیرند.

مسعود نبی دوست در گفت وگو با ایسنا با انتقاد از تخریب سینماهای تاریخی قدس و آسیا مشهد و واکنش محمد ملک ثابت، مدیرکل امور حقوقی حوزه هنری کشور، به این اقدام، اظهار کرد: هویت در موضوع بناهای خاطره جمعی حتی از بناهای تاریخی نیز مهمتر است که باعث می شوند مردم به وسیله اینها به یک شهر متصل شوند.

تجربه من در تخریب بناهای تاریخی و هویتی شهر می گوید که هیچ کدام از این بناها به وسیله مردم خراب نشدند و همه این ها توسط ارگان ها و نهادها از بین رفتند.

بسیاری از این نهادها با ساختن بناهای متعدد بناهای تاریخی دوران صفوی و قاجاری را از بین بردند و در حال حاضر نیز به بناهای دوران پهلوی رحم نمی کنند.

وی ادامه داد: جالب این جاست بلافاصله پس از این تخریب ها مانند همیشه ماجرای به اصطلاح کی بود؛ کی بود؛ من نبودم به راه می افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 1000 بنای تاریخی مشهد/ هیچ کس مسئولیتی بر عهده نمی گیرد

تخریب 1000 بنای تاریخی مشهد/ هیچ کس مسئولیتی بر عهده نمی گیرد