مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 08:552021-06-26سياسي

ارسال 240 اثر به سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی / تمدید مهلت ارسال آثار


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: تاکنون 300 نفر در سومین دوره نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی ثبت نام کرده اند و حدود 240 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

- ایسنا/خوزستان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: تاکنون 300 نفر در سومین دوره نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی ثبت نام کرده اند و حدود 240 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

عبدالرحیم هوشمند در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره مد، لباس و صنایع دستی تا ساعت 24 امشب (پنجم تیرماه)، اظهار کرد: افتتاحیه این نمایشگاه نیمه تیر ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند برای حضور در افتتاحیه این نمایشگاه به نشانی https://www.

skyroom.

online/ch/scufarhangi/festival مراجعه کنند.

وی افزود: تاکنون 300 نفر در سومین دوره نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی ثبت نام کرده اند و حدود 240 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه برگزیدگان بخش های مختلف این جشنواره پس از داوری معرفی خواهند شد، ادامه داد: بخش های این دوره از نمایشگاه شامل سه بخش طراحی، الگوسازی و دوخت لباس بانوان با استفاده از به روزرسانی یا استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 240 اثر به سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی / تمدید مهلت ارسال آثار

ارسال 240 اثر به سومین نمایشگاه ملی مد، لباس و صنایع دستی / تمدید مهلت ارسال آثار