مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 08:552021-06-26سياسي

ابلاغ آیین نامه اجرایی قانون مدیریت بحران در کشور


معاون وزیر کشور از ابلاغ آیین نامه اجرایی قانون مدیریت بحران تا قبل از خداحافظی دولت خبر داد.

- اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره ابلاغ آیین نامه اجرایی قانون مدیریت بحران اظهارداشت: تدوین این آیین نامه کاملا به اتمام رسیده و تصویب 3 بخش از آن نیز در هیأت دولت انجام و حتی ابلاغ شده است.

وی بابیان این که عزم دولت بر تصویب و ابلاغ بخش های باقیمانده تا پایان عمر دولت فعلی است، عنوان کرد: قسمتی از مراحل تصویب بخش های باقیمانده در هیأت دولت انجام شده و دولت قول مساعد داده است که در ماه های باقیمانده از دولت فعلی آیین نامه اجرایی قانون مدیریت بحران مصوب سال 1398 به صورت کامل انجام شود.

نجار با تأکید بر این که موضوعات بودجه ای به ویژه ماده 16 این قانون بزرگ ترین ضعف آن است، گفت: این موضوعات دست مجری قانون را در اجرای بهینه آن بسته است.

درصورتی که در قالب تصویب آیین نامه در هیأت دولت این بخش ها اصلاح نشود می توان گفت روال مدیریت بحران در کشور به شیوه سابق است و نمی توانیم در حوزه آموزش و پیشگیری به شیوه ای بایسته ظاهر شویم.

معاون وزیر کشور عنوان کرد: همکاران من در تیم تدوین کننده آیین نامه اجرایی قانون مدیریت بحران تمام تلاش و تخصص خود را به کار بستند تا در قالب تدوین آیین نامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ آیین نامه اجرایی قانون مدیریت بحران در کشور

ابلاغ آیین نامه اجرایی قانون مدیریت بحران در کشور