مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 09:052021-06-26اقتصادي

آب نیست، با مشترکین پرمصرف برخورد می کنیم


فرماندار تفت در استان یزد به کاهش شدید منابع آبی در نقاط مختلف این شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به بروز مشکلات و قطعی آب در نقاط مختلف شهرستان، - ایسنا/یزد فرماندار تفت در استان یزد به کاهش شدید منابع آبی در نقاط مختلف این شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به بروز مشکلات و قطعی آب در نقاط مختلف شهرستان، براساس قانون با مشترکان پرمصرف، برخورد قانونی می شود.

علیرضا نوکار خواستار صرفه جویی مردم در مصرف آب شد و در این باره تصریح کرد: با توجه به بروز خشک سالی در کشور و کاهش شدید منابع آبی، در تأمین آب نقاط شهری و روستایی شهرستان با مشکل روبرو هستیم و در این شرایط عده ای با مصرف بی رویه در تأمین آب شهروندان اختلال ایجاد می کنند.

وی تصریح کرد: مشاهده شده در مناطق شهری و روستایی بعضی از ساکنان از آب لوله کشی برای کشاورزی استفاده می کنند که این مسئله تأمین آب شرب و بهداشت مردم را با مشکل روبرو کرده است.

فرماندار به بروز مشکلات و قطعی آب در نقاط مختلف شهرستان به دلیل کاهش شدید منابع آبی اشاره کرد و گفت: براساس قانون با مشترکین پرمصرف برخورد قانونی برخورد خواهد شد و آب مشترکین پرمصرف در نقاط شهری و روستایی تا پایان شهریورماه قطع می‎شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب نیست، با مشترکین پرمصرف برخورد می کنیم

آب نیست، با مشترکین پرمصرف برخورد می کنیم