مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 09:352021-06-26اقتصادي

کدام میلیاردر زودتر به فضا خواهد رفت؟


شرکت ویرجین گلکتیک(Virgin Galactic) می گوید که مجوز اعزام متقاضیان به فضا به وسیله ی فضاپیمای اسپیس شیپ 2(SpaceShipTwo) را از اداره هوانوردی فدرال دریافت کرده و این گامی بزرگ در جهت انجام سفرهای تجاری است.

- شرکت ویرجین گلکتیک(Virgin Galactic) می گوید که مجوز اعزام متقاضیان به فضا به وسیله ی فضاپیمای اسپیس شیپ 2(SpaceShipTwo) را از اداره هوانوردی فدرال دریافت کرده و این گامی بزرگ در جهت انجام سفرهای تجاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از یونیورس، این مجوز که به نوعی به روزرسانی گواهی 5 ساله انجام سفرهای فضایی ویرجین گلکتیک بوده است در پی پرواز آزمایشی موفقیت آمیز اخیر این شرکت که در ماه مه در نیومکزیکو انجام گرفت، به این شرکت داده شد.

در طول پرواز انجام شده در ماه مه، دو خلبان آزمایشی موشک اسپیس شیپ2 را بالاتر از مرز فضایی که توسط اداره هوانوردی فدرال فاصله 50 مایلی (80.

4 کیلومتر) در نظر گرفته شده، هدایت کردند.

مایکل کولگزایر(Michael Colglazier)، مدیر عامل شرکت ویرجین گلکتیک می گوید: این پرواز بدون نقص انجام شد و نتایج آن ایمنی و ظرافت سیستم پرواز ما را نشان می دهد.

مجوزی که امروز (25 ژوئن) برای انجام پروازهای تجاری از اداره هوانوردی فدرال دریافت کردیم و نتایج موفقیت آمیز پرواز آزمایشی در 22 ماه مه به ما این اطمینان را می دهد که در تابستان پیش رو اولین پرواز خدمه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام میلیاردر زودتر به فضا خواهد رفت؟

کدام میلیاردر زودتر به فضا خواهد رفت؟