مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 09:452021-06-26سياسي

کشف بیش از چهار تُن انواع مواد مخدر در خوزستان


در سه ماهه اول سال جاری چهار تُن و 860 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 58 درصد افزایش کشف داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار سید محمد صالحی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامی داشت هفته قوه قضاییه و تسلیت درگذشت خبرنگاران خبرگزاری های ایسنا و ایرنا در سانحه واژگونی اتوبوس نقده اظهار کرد: مردم خوزستان و کشور با حضور پرشور در حماسه سیاسی انتخابات 28 خرداد دِین خود را ادا کردند.

وی با بیان اینکه در انتخابات هیچ مشکل خاص و امنیتی نداشتیم، افزود: در این ماموریت سنگین و خطیر سرگرد باغبان زاده جمعی پلیس راهور شهرستان دزفول که یکی از کارکنان دلسوز، متعهد و انقلابی بود حین انتقال صندوق های اخذ رای مناطق سخت گذر بر اثر سانحه هوایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انجام دادند به گونه ای که در سه ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 29 درصد افزایش کشفیات قاچاق داشتند که ارزش ریالی آن ها بالغ بر یک هزار و 880 میلیارد و 134 میلیون و 260 هزار ریال است.

صالحی با اشاره به آمار سرقت های مختلف اضافه کرد: در این مدت همچنین 21 باند سرقت مسلحانه، 9 باند سرقت به عنف، 127 باند سرقت های عادی شناسایی، دستگیر و اعضا نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از چهار تُن انواع مواد مخدر در خوزستان

کشف بیش از چهار تُن انواع مواد مخدر در خوزستان