مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 10:252021-06-26حوادث

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در ایرانشهر


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر در یک عملیات مقتدرانه، یک تن و 428 کیلو مواد افیونی کشف کردند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر در یک عملیات مقتدرانه، یک تن و 428 کیلو مواد افیونی کشف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار محمد طاهری اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ هایی مبنی بر ورود محموله سنگین مواد مخدر، از مرزهای جنوب شرق کشور به حوزه استحفاظی شهرستان دست یافتند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر، پس از چند شبانه روز تلاش گسترده میدانی و رصد مناطق صعب العبور شهرستان، سرانجام شب گذشته اعضای این باند بزرگ قاچاق را که با 2 دستگاه پژو پارس و 3 دستگاه پژو 405 در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در حوالی روستای دامن آن شهرستان بودند، شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اعضای این باند مسلح پس از طی مسافتی در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار و درگیری مسلحانه آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در ایرانشهر

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در ایرانشهر