مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 10:452021-06-26اجتماعي

پوشش 100 درصدی نوآموزان پیش دبستان در برنامه سنجش سلامت


مدیرکل آموزش و پرورش کردستان پوشش 100 درصدی نوآموزان بدو ورود به دبستان در برنامه سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی را از اولویت های آموزش و پرورش کردستان دانست و گفت: - ایسنا/کردستان مدیرکل آموزش و پرورش کردستان پوشش 100 درصدی نوآموزان بدو ورود به دبستان در برنامه سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی را از اولویت های آموزش و پرورش کردستان دانست و گفت: باید بسترهای لازم برای کلیه نوآموزان فراهم شود تا بتوانند در این برنامه مهم شرکت کنند.

رشید قربانی امروز (5تیر) در آیین افتتاحیه پایگاه های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان در سال تحصیلی 1401-1400 که در مدرسه استثنایی پارسا ناحیه دو سنندج برگزار شد؛ اظهار کرد: برنامه سنجش بیش از سه دهه در کشور در حال اجراست و از جمله برنامه های بسیار ارزشمند و مورد تایید آموزش و پرورش است .

قربانی با اشاره به اینکه موضوع تنوع مدارس در بسیاری از کشورها مورد انتقاد بوده و دیدگاه های مختلفی در این زمینه وجود دارد؛ خاطرنشان کرد: موضوع سلامت جسمی کودکان در تمام کشورهای جهان مورد تایید است چراکه خدمت بسیار بزرگی به کودکان می باشد.

وی با بیان اینکه برنامه سنجش سلامت خدمت بسیار مفیدی است که در آموزش و پرورش انجام می گیرد؛ گفت: اگر در این برنامه دانش آموزان دیرآموز، تلفیقی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 100 درصدی نوآموزان پیش دبستان در برنامه سنجش سلامت

پوشش 100 درصدی نوآموزان پیش دبستان در برنامه سنجش سلامت