مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 11:252021-06-26اقتصادي

بانک های دولتی یا خصوصی؛ کدام واحدهای تملیکی بیشتری دارند؟


در حالیکه معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور اعلام می کند که تعداد واحدهای تحت تملک بانک ها معادل 1793 است که این تعداد در تملک 16 بانک قرار دارد، - در حالیکه معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور اعلام می کند که تعداد واحدهای تحت تملک بانک ها معادل 1793 است که این تعداد در تملک 16 بانک قرار دارد، دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی می گوید این تعداد واحد تملیکی تنها در اختیار 16 بانک نیست، بلکه در کل نظام بانکی کشور است.

همچنین، دبیر کانون بانک های خصوصی معتقد است که تنها 19 واحد در اختیار بانک های خصوصی است و باقی تحت تملک بانک های دولتی قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آن دسته از واحدهای تولیدی که برای پروژه ای وام گرفته و محل اجرای این پروژه را در رهن بانک گذاشته اند، برای وصول بدهی اولویت همواره با محل اجرای پروژه است و تحت تملک بانک درمی آید.

این اواخر باز هم ارقام جدیدی از تعداد واحدهای تحت تملک بانک ها اعلام می شود به گونه ای که معاون هماهنگی امور اقتصادی می گوید: 1793 واحد تولیدی در تملک 16 بانک قرار دارد که 60 درصد این واحدها فعال هستند.

این درحالی است که هر بار ارقام متفاوتی در این زمینه مطرح می شود و بانک مرکزی به عنوان متولی اصلی در این زمینه تاکنون آمار و ارقام دقیقی اعلام نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک های دولتی یا خصوصی؛ کدام واحدهای تملیکی بیشتری دارند؟

بانک های دولتی یا خصوصی؛ کدام واحدهای تملیکی بیشتری دارند؟