مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 12:002021-06-26سياسي

ورود سازمان بازرسی به پروژه «بوشهرمال» / علت اغلب تخلف مدیران مشخص شد


رییس سازمان بازرسی استان بوشهر گفت: سازمان بازرسی به پروژه بوشهرمال بوشهر ورود کرده و گزارشاتی را تهیه کرده که این اطلاعات جهت رسیدگی به مراجع ذی ربط ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، اسحاق شهبازی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان بازرسی کل کشور در اجرای اصل 147 قانون اساسی به عنوان دستگاه نظارتی به نقش خود ایفا می کند و عملکردها را با استانداردها و قوانین بررسی می کند و نقاط انحرافی را تشخیص، پیگیری و بازرسی می کند.

رییس سازمان بازرسی استان بوشهر با بیان اینکه بیش از 30 دستگاه اجرایی مورد بازرسی قرار می گیرند، گفت: حدود 40 درصد از گزارش های تخلفات را از طریق رسانه ها دریافت می کنیم و آنها را پیگیری می کنیم.

شهبازی از ورود سازمان بازرسی به پروژه بوشهر مال خبر داد و گفت: سازمان بازرسی گزارشاتی را از این پروژه تهیه کرده که این اطلاعات جهت رسیدگی به مراجع ذی ربط ارسال شده است.

بازرس کل استان بوشهر در خصوص علت تخلفات برخی از مدیران گفت: متأسفانه برخی از مدیران اشراف کافی به قانون ندارند و علت عمده این تخلفات هم ناآشنایی مدیران با قانون است که همین موضوع باعث شده که آموزش و یادآوری قانون را برای مدیران در دستور کار قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سازمان بازرسی به پروژه «بوشهرمال» / علت اغلب تخلف مدیران مشخص شد

ورود سازمان بازرسی به پروژه «بوشهرمال» / علت اغلب تخلف مدیران مشخص شد