مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 12:102021-06-26پزشكي

هیچ داروی لاغری به عنوان معجزه قرن وجود ندارد


یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با اشاره به اینکه هیچ داروی لاغری به عنوان معجزه قرن وجود ندارد،گفت:برخی سلبریتی هایی با وجود اعمال جراحی، رژیم را عامل لاغری شان مطرح می کنند و این فریب است.

- جی پلاس، سعید حسینی در برنامه تلویزیونی با اشاره به اینکه هر چند وقت یکبار یک دارو یا خوراکی به عنوان معجزه قرن مطرح می شود، اظهار کرد: اگر شما برخی از کلمات را در تبلیغات دیدید حتماً به آنها شک کنید، کلماتی مثل تضمینی چون در پزشکی هیچ تضمینی وجود ندارد، معجزه ، پدیده ، این خوراکی از قدیم الایام استفاده می شده ، گذشتگان هم این کار را می کردند اینها اغلب دروغ است، هیچ دارو و یا خوراکی به عنوان معجزه یا پدیده قرن وجود ندارد.

وی در ادامه تصریح کرد: متأسفم که بگویم که سلبریتی هایی داریم که بعضاً می بینیم در این تبلیغات کذب حضور پیدا می کنند و ما می دانیم که دست شان با تولیدکنندگان و شرکت ها در یک کاسه است و از این طرف با تبلیغ محصول باعث گمراهی مردم می شوند، من سراغ دارم فردی که عمل جراحی کرده بعد تبلیغ می کند که فلانی به من رژیم داد و من به این روش لاغر شدم.

این پزشک متخصص همچنین عنوان کرد: ما داریم افرادی که می آیند می گویند دکتر جراحی کردم شما رژیم بعد از جراحی بده اما خواهشا به کسی نگویید جراحی کردم، در پرونده من هم ننویسید که جراحی کردم، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ داروی لاغری به عنوان معجزه قرن وجود ندارد

هیچ داروی لاغری به عنوان معجزه قرن وجود ندارد