مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 12:252021-06-26اقتصادي

رفتگری که کیف میلیونی را به صاحبش بازگرداند


مهدی قلی یزدانی یکی از کارگران خدمات شهرداری که بسیار زحمت کش است در روز های گذشته برای بار دوم کیف ارزشمندی که حامل سکه طلا، - علی اکبر محمودی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در مبارکه، اظهار داشت: مهدی قلی یزدانی یکی از کارگران خدمات شهرداری که بسیار زحمت کش است در روز های گذشته برای بار دوم کیف ارزشمندی که حامل سکه طلا، پول و کارت های بانکی بوده است را در هنگام کار پیدا میکند.

شهردار شهر دیزیچه با اشاره به پاک دستی این پاکبان در طی سال های اخیر، افزود: این کارگر در اولین فرصت با یکی از کسبه محل شماره تلفن صاحب کیف را پیدا کرده و در کوتاه ترین زمان آن را تحویل شخص می دهند.

وی در پایان افزود: برای اینکه این رسم شایسته مانده گار شود از مهدی قلی یزدانی نیروی پاک دست شهرداری طی یک مراسمی قدردانی خواهیم کرد.

مهدی قلی یزدانی گفت: در حین انجام وظیفه بودم که کنار بلوارامام (ره) شهر دیزیچه کیف پولی را دیدم و بلافاصله آن را برداشتم و با پرس و جو کردن از کسبه محل صاحبش را پیدا و کیف را تحویل صاحبش دادم.

این کارگر پاکدست شهرداری دیزیچه، ادامه داد: از قدیم گفته اند مال مردم، مال مردم است و من هم به این جمله اعتقاد دارم و می دانم پولی که متعلق به فرد دیگری است حرام است، برای همین بود که فکر برداشتن پول ها به ذهنم خطور نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتگری که کیف میلیونی را به صاحبش بازگرداند

رفتگری که کیف میلیونی را به صاحبش بازگرداند