مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 12:302021-06-26اقتصادي

افزایش تردد خودرو در جاده های خوزستان


معاون فنی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از افزایش 12 درصدی تردد خودرو در سه ماه نخست امسال در مقایسه با سال گذشته در جاده های خوزستان خبر داد.

- محمدطلا شجاعی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال تردد 49 میلیون و 686 هزار و 865 خودرو در جاده های خوزستان به ثبت رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، افزایش 12 درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: تردد خودروهای سنگین در جاده های خوزستان در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 3 درصد کاهش داشته است.

معاون فنی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: محورهای پرتردد خوزستان در سه ماه نخست امسال، جاده بندرامام - ماهشهر، جاده اهواز - شوش و ورودی شرق اهواز بوده اند.

شجاعی افزود: در سه ماهه نخست امسال، 3 میلیون و 215 هزار و 635 تخلف سرعت غیرمجاز و 4 میلیون و 300 هزار و 203 تخلف فاصله غیرمجاز در جاده های خوزستان به ثبت رسیده است.

وی گفت: در خردادماه امسال نیز 17 میلیون و 792 هزار و 769 تردد در جاده های خوزستان ثبت شد که این میزان نسبت به ماه پیش از آن، افزایش 16 درصدی را نشان می دهد.

معاون فنی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان افزود: سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در خردادماه امسال 6 میلیون و 447 هزار و 668 خودرو بود که بیانگر افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تردد خودرو در جاده های خوزستان

افزایش تردد خودرو در جاده های خوزستان