مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 12:302021-06-26ورزشي

دوخطه شدن راه آهن اراک در اسرع وقت انجام شود


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: راه آهن 2 خطه اراک - قم، بیمارستان 500 تخت خوابی اراک، پل سنجان با حجم تردد روزانه بیش از 50 هزار خودرو، - ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: راه آهن 2 خطه اراک - قم، بیمارستان 500 تخت خوابی اراک، پل سنجان با حجم تردد روزانه بیش از 50 هزار خودرو، مسیر درمن دایر از مسیر خار پهلو، مسیر وفس آقچه قلعه و چندین سالن ورزشی روستایی از جمله مهمترین طرح های نیمه تمام در استان مرکزی است که باید هرچه زودتر به اتمام برسد.

حسن آصفری روز شنبه 5 تیر در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی اظهار کرد: امروز سفر از اراک تا قم از طریق راه آهن اراک حدود 4 ساعت زمان می برد اما از تهران تا قم 45 دقیقه طول می کشد که نیاز است، بر این اساس راه آهن اراک قم در اسرع وقت باید دوخطه شود.

وی افزود: در خصوص انتخاب پیمانکار انتظار می رود دستگاه ها تا حد امکان از پیمانکاران داخلی استفاده کنند چراکه به اندازه کافی پیمانکار با ظرفیت و توانمند در استان وجود دارد و نیاز نیست از خارج استان استفاده شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر استان مرکزی در بحث بودجه به سهم قائل شده در قانون و مبلغ 927 میلیارد تومانی اکتفا کند اتفاقات خوبی در این استان رخ نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوخطه شدن راه آهن اراک در اسرع وقت انجام شود

دوخطه شدن راه آهن اراک در اسرع وقت انجام شود