مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 13:002021-06-26ورزشي

ساختمان فوتسال در مرکز ملی فوتبال به زودی افتتاح می شود


به زودی ساختمان فوتسال در مرکز ملی فوتبال افتتاح می شود.

- و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علیرضا امامی فر رییس مرکز ملی فوتبال پس از بازسازی برخی از قسمت های مرکز ملی فوتبال و رفع برخی از مشکلات تجهیزات مجموعه پِک گفت: یکی از اهدافمان این است که امکانات و تجهیزاتی که با مشکل روبرو هستند را به سرعت رفع مشکل کرده تا با حضور تیم های ملی، شرایط به بهترین نحو ممکن فراهم باشد.

تیم های ملی در مرکز ملی فوتبال که مانند نگینی برای مجموعه فوتبال و تیم های ملی است، باید در بهترین وضعیت ممکن تمرینات خود را پشت سر بگذارند.

وی ادامه داد: با توجه به دستور رییس فدراسیون فوتبال، به زودی ساختمان فوتسال را افتتاح خواهیم کرد تا مجموعه فوتسال نیز در مرکز ملی فوتبال فعالیت های خود را همچون گذشته و با امکانات و تجهیزات کامل تری ادامه دهند.

بعد از افتتاح این ساختمان، خوابگاه بانوان را افتتاح خواهیم کرد تا تیم های ملی فوتبال بانوان نیز در بهترین شرایط ممکن، روند فعالیت های خود را پیش ببرند.

رییس مرکز ملی فوتبال در ادامه در خصوص برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم های ملی فوتبال و فوتسال آقایان و بانوان تاکید کرد: اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال به منظور برگزاری دیدار دوستانه با تیم سوریه و سپس پیش از اعزام به کیش در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان فوتسال در مرکز ملی فوتبال به زودی افتتاح می شود

ساختمان فوتسال در مرکز ملی فوتبال به زودی افتتاح می شود