مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 13:352021-06-26اقتصادي

همکاری ذوب آهن اصفهان و بانک اقتصاد نوین در تامین سرمایه پروژه های توسعه


فصل نوین همکاری های ذوب آهن اصفهان و بانک اقتصاد نوین در تامین سرمایه پروژه های توسعه در ایام ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) و دهه کرامت آغاز شد.

- اخبار شرکتها؛ علیرضا بگلوری مدیرعامل، اعضاء هیأت مدیره و تعدادی از دیگر مسئولین بانک اقتصادنوین ضمن حضور در برداشته است.

وی افزود: بانک اقتصاد نوین به عنوان یک شریک تجاری این مجتمع عظیم صنعتی در سالی که باید به رونق تولید کمک کرد، همکاری لازم در تامین ارزی و ریالی پروژه های این شرکت خواهد داشت .

بگلوری اظهار داشت: با تلاش و همتی که در ذوب آهن اصفهان مشاهده می شود، آن ها می توانند پروژه ها را طبق بر نامه زمان بندی شده انجام دهند که در نهایت منجر به صادرات بیشتر و اشتغال زایی مناسب تر می شود.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز با اشاره به این که فصل جدید ارتباط این شرکت با بانک اقتصاد نوین از سه سال گذشته آغاز شده است، گفت: امروز به نقطه مطلوبی در ارتباط و تعامل بین این دوسازمان رسیده ایم که می تواند به لحاظ سرعت عمل در ارائه خدمات و درک دست از نیازهای یک تولید کننده، الگویی برای سایر بانک ها باشد.

وی افزود: یکی از زمینه های همکاری ، بازسازی و نوسازی باتری شماره 2 کک سازی ذوب آهن اصفهان است که نقش زیادی در کاهش هزینه های تمام شده و اقتصادی تر شدن تولید این شرکت دارد و هم نقش موثری در کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری ذوب آهن اصفهان و بانک اقتصاد نوین در تامین سرمایه پروژه های توسعه

همکاری ذوب آهن اصفهان و بانک اقتصاد نوین در تامین سرمایه پروژه های توسعه