مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 14:002021-06-26سياسي

یک سامانه موشکی جدید در کشور عملیاتی می شود


امیر سرتیپ الهامی ​جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان با اینکه سامانه موشکی جوشن امسال عملیاتی می شود، اعلام کرد: پدافند هوایی ارتش به دانش های نوظهور همچون لیزر، - کوانتوم و دسترسی به فضا وارد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا الهامی، جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص پیشرفت های اخیر این نیرو، اظهار داشت: نقطه عطف پیشرفت های پدافند هوایی که به صورت جهشی پدافند را ارتقا داد، تدبیر و راهبرد کلان فرمانده معظم کل قوا بود که باعث استقلال و جداشدن از ساختار قبلی نیروی هوایی بود.

وی افزود: این تدبیر کلان ایشان که توام با حمایت های بسیار سازنده و اثرگذار سلسله مراتب در ستاد ارتش و ستاد کل نیروهای مسلح بود باعث رشد جهشی و قابل ملاحظه پدافند هوایی شد.

واقعا باید نقطه اصلی و رمز پیشرفت پدافند هوایی را همان عنایت ویژه فرمانده معظم کل قوا و نگاه تیزبینانه و همچنین تشخیص به موقع ایشان در استقلال پدافند هوایی ارتش دانست و تدابیر ایشان در پیشرفت های پدافند هوایی ارتش بسیار موثر است.

امیر سرتیپ الهامی اضافه کرد: ماموریت پدافند هوایی صیانت و دفاع از مرزها و آسمان جمهوری اسلامی ایران در مقابل هرگونه تهدید هوایی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سامانه موشکی جدید در کشور عملیاتی می شود

یک سامانه موشکی جدید در کشور عملیاتی می شود