مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 14:252021-06-26پزشكي

مذاکرات ارسال واکسن کرونا از روسیه در حال پیگیری است


سفیر ایران در روسیه با بیان اینکه مذاکرات ارسال واکسن از روسیه در حال پیگیری است، گفت: قرارداد 60 میلیون دوز واکسن کرونا با روسیه بسته شد، - ، کاظم جلالی بعد از ظهر شنبه در آیین رونمایی از واکسن اسپوتنیک وی در کارخانه اکتوورکو واقع در شهرک صنعتی بهارستان کرج در حضور وزیر بهداشت، اظهار کرد: درود و سلام خودمان را تقدیم به ارواح طیبه تمام شهدای سلامت، پزشکان، پرستاران و کادر بهداشت و درمان می کنیم چرا که مظلومانه در طول این مدت به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه از ابتدای ورود این ویروس به دستور دکتر نمکی پیگیر این مسئله در دو حوزه بودیم، تصریح کرد: نخستین حوزه تولید مشترک بود و که با طرف روسی بر بحث تولید مشترک واکسن کووید _19 توافق کردیم.

سفیر ایران در روسیه با بیان اینکه تولید مشترک برای طرف های روسی نیازمند این است که مجموعه ها دارای استانداردهایی باشند، تصریح کرد: بر این اساس از مجموعه های معرفی شده در کشور روسیه دو مجموعه اکتوور و سیناژن از استانداردهای لازم برخوردار بودن و کار در شرکت اکتوور به سرعت به نتیجه رسید.

وی با بیان اینکه نکته دوم اینکه بتوانیم واکسن اسپوتنیک وی را در داخل روسیه خریداری کنیم، خاطر نشان کرد: متأسفانه در داخل ایران قبل از خرید پالس های خیلی بدی می آمد و برخی می گفتند این محصول را نمی خواهیم و طرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات ارسال واکسن کرونا از روسیه در حال پیگیری است

مذاکرات ارسال واکسن کرونا از روسیه در حال پیگیری است