مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 15:552021-06-26اقتصادي

تعداد مراکز نیکوکاری در استان سمنان به 134 مورد رسید


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از افزوده شدن 30 مرکز نیکوکاری طی سال جاری در سطح استان خبر داد و گفت: تعداد مراکز نیکوکاری استان به 134 مورد رسید.

- ، محسن مسعودیان راد عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران در فضای مجازی، ضمن بیان اینکه سال گذشته تعداد مراکز نیکوکاری در استان سمنان 104 مورد بود، ابراز داشت: با افزوده شدن 30 مرکز نیکوکاری طی سال جاری این واحدها به 134 مورد افزایش یافتند.

وی ضمن بیان اینکه از این تعداد 106 مرکز نیکوکاری عمومی هستند، افزود: هفت مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال، هفت مرکز تخصصی درمانی و سه مرکز نیکوکاری تخصصی علمی و پژوهشی در استان سمنان فعال است که به جامعه تحت پوشش خدمات لازم را ارائه می دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه در سطح کشور به ازای هر 10 هزار نفر یک مرکز نیکوکاری وجود دارد، ابراز داشت: امروز مفتخریم که برای استان این رقم نصف است و به ازای هر پنج هزار نفر یک مرکز نیکوکاری فعال است.

مسعودیان راد در ادامه تصریح کرد: امروز می بایست به این سو گام برداشت که کمک به نیازمندان و جامعه هدف در بستر الکترونیک صورت گیرد که در این راستا اقدامات مناسب نیز در حال انجام است و خیران می توانند با بهره گیری از کدهای دستوری در این کار خیر سهیم شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد مراکز نیکوکاری در استان سمنان به 134 مورد رسید

تعداد مراکز نیکوکاری در استان سمنان به 134 مورد رسید