مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 16:152021-06-26ورزشي

خط رایگان مشاوره اعتیاد در یزد فعال شد


دبیر فرهنگی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان یزد از فعال شدن خط ملی اعتیاد به منظور ارائه مشاوره رایگان به معتادان و خانواده های آنها خبر داد.

- ، محبوبه وفاییان، روز شنبه در نشست خبری جشنواره نه به اعتیاد در سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد اظهار داشت: خط ملی اعتیاد به شماره 09628 در سطح کشور دایر شده و در استان یزد نیز فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی عنوان کرد: این خط تلفن به صورت کاملاً رایگان به سئوالات معتادان و خانواده های آنها پاسخ می دهد و به خانواده های درگیر با مسئله اعتیاد نیز مشاوره می دهد.

وفاییان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در 40 سال گذشته، هر چهار روز یک نفر در راه مبارزه با مواد مخدر به شهادت رسیده و هر 25 روز یک نفر در این راه جانباز شده است، افزود: مواد مخدر در طول 40 سال گذشته هزینه های بسیار مادی و انسانی به جامعه تحمیل کرده است.

وی با بیان اینکه در سطح کشور بالغ بر 4 میلیون و 400 هزار نفر مصرف کننده انواع موادمخدر هستند، اظهار داشت: هیچ گروه سنی، هیچ صنف و هیچ سطح طبقاتی از آسیب های اعتیاد در امان نیست و متاسفانه در همه گروه های جامعه، شاهد بروز این آسیب هستیم.

دبیر فرهنگی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان یزد با تاکید بر اینکه باید برای جمعیت مولد برنامه داشته باشیم، افزود: 18 دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط رایگان مشاوره اعتیاد در یزد فعال شد

خط رایگان مشاوره اعتیاد در یزد فعال شد