مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 16:252021-06-26سياسي

جایگزین مرادخانی در موزه موسیقی کیست؟


موزه موسیقی تهران که در سال 85 افتتاح شد و تا خرداد امسال تحت مدیریت مرحوم علی مرادخانی بود، پس از درگذشت او قرار است کار خود را با مدیریت فردی جدید به نام «لطیف روحانی» ادامه دهد.

- موزه موسیقی تهران که در سال 85 افتتاح شد و تا خرداد امسال تحت مدیریت مرحوم علی مرادخانی بود، پس از درگذشت او قرار است کار خود را با مدیریت فردی جدید به نام لطیف روحانی ادامه دهد.

داوود گنجه ای ـ نوازنده کمانچه ـ که جزو اعضای هیات مدیره موزه موسیقی است، خبر انتصاب روحانی را در گفت وگویی با ایسنا تأیید کرد.

این هنرمند موسیقی همچنین تاکید کرد که انتخاب لطیف روحانی در سمت جدید مدیریت موزه موسیقی، با نظر هیات مدیره این موزه انجام گرفته است.

پس از درگذشت علی مرادخانی که مدیریت موزه موسیقی را بر عهده داشت و البته عملکرد او نیز در زمان تصدی این سمت با ابهام ها و انتقادهایی همراه بود، انتظار می رفت که فرد جدیدی بر اساس معیارهای انتخاب مدیرعامل این موزه جایگزین او شود.

در زمان افتتاح این موزه در سال 85، قرار بر این بوده است که این مکان فرهنگی و هنری تحت مدیریت هنرمندان حوزه موسیقی باشد و هیئت امنای آن نیز شامل هفت عنوان از جمله معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مدیرعامل موسیقی، دو نفر از هنرمندان و یا اساتید مجرب در زمینه موسیقی ایران به پیشنهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگزین مرادخانی در موزه موسیقی کیست؟

جایگزین مرادخانی در موزه موسیقی کیست؟