مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 17:252021-06-26سياسي

مستندسازی خاطرات و مدارک رزمندگان و شهدای روحانی سمنان


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: خاطرات، اسناد و مدارک مقدس تمامی روحانیون رزمنده، شهدای روحانی، خواهران طلبه و رزمنده دفاع مقدس در یک برنامه زمان بندی شده جمع آوری و مستندسازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ محمدحسن سلامی عصر امروز در نخستین جلسه از کارگروه طلاب و روحانیت به مناسبت برنامه های دفاع مقدس و مقاومت 1400 که با حضور رؤسای حوزه های علمیه خواهران و برادران و بسیج طلاب در مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان برگزار شد، اظهار کرد: علما و روحانیت از پیشتازان و پرچم داران انقلاب و دفاع مقدس بودند که در شکل گیری انقلاب اسلامی پشت سر امام راحل پرچم داری، بصیرت افزایی و میدان داری کردند و در واقع راهنمایان معنوی جامعه بودند.

وی گفت: هم در دوران باعظمت دفاع مقدس و هم در جامعه تربیت اسلامی و تدین رزمندگان اسلام و تقویت روحیه ایمان و مجاهدت در راه خدا محصول تلاش های مخلصانه روحانیت و علما بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان افزود: نقش روحانیت هم در امور تبلیغی و هم در ارتقای روحیه رزمندگان و همچنین در حوزه مدیریت و فرماندهی در تمامی ابعاد جنگ مؤثر و چشمگیر بوده است.

سلامی در خصوص مستندسازی آثار روحانیت در دفاع مقدس بیان کرد: انتظار می رود خاطرات، اسناد و مدارک مقدس تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندسازی خاطرات و مدارک رزمندگان و شهدای روحانی سمنان

مستندسازی خاطرات و مدارک رزمندگان و شهدای روحانی سمنان