مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 19:002021-06-26پزشكي

افزایش سفرهای مردم و کرونایی تر شدن پنج استان


در هفته گذشته باز هم شاهد افزایش سفرهای مردم هر چند به صورت جزیی بودیم و این اتفاق در حالی رخ می دهد که به گفته مسئولان وزارت بهداشت وضعیت شیوع کرونا در پنج استان روند افزایشی پیدا کرده که مسلما با این سفرها بی ارتباط نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نگاهی به آمار ترددهای بین استانی منتشر شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور نشان می دهد که با وجود هشدارهای متعدد داده شده از سوی مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نتنها سفرهای مردم کاهشی نبوده است بلکه آمارها گویای افزایش این ترددهای بعضا غیر ضرور بوده که این مسئله خود را در وضعیت شیوع ویروس کرونا نشان داده است.

بر اساس این اعداد و ارقام منتشر شده، متوسط تردد روزانه بین استانی از جمعه دو هفته گذشته (28 خرداد ماه) تا پنج شنبه گذشته (سوم تیر ماه) یک میلیون و 904 هزار و 831 وسیله نقلیه بوده است که نسبت به هفته قبل از این آمار یک درصد کاهش یافته اما نسبت به هفته مشابه سال گذشته با پنج درصد افزایش همراه بوده است.

البته اگر بخواهیم سفرهای جاده ای مردم را رصد کنیم همین آمار را باید در تردد وسایل نقلیه سبک و در همین بازه زمانی مورد مقایسه قرار دهیم که این بار یک درصد افزایش نسبت به هفته مشابه قبل از این بررسی و 9 درصد افزایش نسبت به هفته مشابه سال گذشته رشد را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سفرهای مردم و کرونایی تر شدن پنج استان

افزایش سفرهای مردم و کرونایی تر شدن پنج استان