مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 01:452021-06-26اجتماعي

بیانیه کانون تربیت اسلامی درباره نسل کشی فرهنگی در مدارس شبانه روزی کاتولیک کانادا


کانون تربیت اسلامی در پی نسل کشی فرهنگی در مدارس شبانه روزی کاتولیک کانادا، بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، در بیانیه کانون تربیت اسلامی درباره نسل کشی فرهنگی در مدارس شبانه روزی کاتولیک کانادا آمده است:کشف دومین گور دسته جمعی ثبت نشده کودکان و دانش آموزان بومی در مدارس شبانه روزی کاتولیک در کانادا، مایه شرمساری غرب وحشی است که برای همسان سازی فرهنگی در دهه های قبل دست به نسل کشی فرهنگی زده اند تا فرزندان بومی را یا استحاله یا دچار مرگ زودرس کنند.

کانادایی که با ادعای دموکراسی اجازه نداد صندوق های رأی گیری ریاست جمهوری ایران توسط حافظ منافع ایران برای ایرانیان مقیم آنجا برپا گردد و کانادایی که با ادعای قانون گرایی حاضر نیست مجرمین مالی ایرانی را مسترد کند.

در قرن بیست و یکم، همچنان مدارس کاتولیک و مدارس دون بسکو در سطح جهان بالاخص در آفریقا و در آسیا در حال دگردیسی دانش آموزان بومی به نفع غرب و مسیحیت می باشند تا استعمار نوین را با روشی دیگر از روش های خشن کانادایی دنبال نمایند.

کانون تربیت اسلامی از تمام منادیان واقعی بین المللی حقوق بشر و سازمان های یونسکو و آیسسکو و یونیسف می خواهد که روش های غیرانسانی اینگونه مدارس را محکوم کنند و از دولت های غربی بخواهند تا شرایطی را ایجاد کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه کانون تربیت اسلامی درباره نسل کشی فرهنگی در مدارس شبانه روزی کاتولیک کانادا

بیانیه کانون تربیت اسلامی درباره نسل کشی فرهنگی در مدارس شبانه روزی کاتولیک کانادا