مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 02:152021-06-26اقتصادي

چاپ گرمکن های صندلی، حسگر و پنل خودروها با جوهر نانویی


یکی از شرکت های دانش بنیان به منظور تولید و توسعه محصولات حوزه الکترونیک چاپی، چاپگری به بازار عرضه کرده است که با کمک جوهرهای نانویی می تواند محصولاتی نظیر گرمکن صندلی، - حسگر و پنل خودروها را تولید کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این فناوری با استفاده از نانوجوهرها امکان ساخت افزاره های الکترونیک منعطف و ارزان فراهم می شود.

در حال حاضر امکان چاپ انواع مدارات چاپی و انعطاف پذیر، RFID تگ ها، گرمکن های انعطاف پذیر، حسگرهای انعطاف پذیر به همراه قابلیت تحقیق و توسعه روی سایر کاربردهای حوزه الکترونیک چاپی توسط این دستگاه، وجود دارد.

با بومی سازی دانش ساخت این دستگاه، هم اکنون قابلیت ساخت و ارائه تجهیزات و ماشین آلات صنعتی به منظور تولید انواع محصولات تجاری حوزه الکترونیک چاپی در کشور میسر شده است.

علی قره خانی، مدیر تحقیق و توسعه این شرکت دانش بنیان اظهار کرد: ما چاپگری برای توسعه فناوری الکترونیک چاپی ارائه کرده ایم، یعنی با استفاده از این چاپگر می توان مدارات الکترونیکی را چاپ کرد.

وی درباره کاربرد این چاپگر گفت: از جمله کاربردهای این چاپگر استفاده از آن در تولید منسوجات است، با این فناوری می توان انواع مختلف گرمکن و حسگر را روی پارچه چاپ کرد و از آن پارچه در تولید لباس استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ گرمکن های صندلی، حسگر و پنل خودروها با جوهر نانویی

چاپ گرمکن های صندلی، حسگر و پنل خودروها با جوهر نانویی