مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 02:402021-06-26اقتصادي

ایجاد منطقه ویژه گردشگری، مطالبه تشکل های گردشگری یزد است


دبیر کانون تفکر گردشگری دانشگاه یزد انتقال برندهای مختلف و دریافت مجموعه ای از تجربیات دیگر واحدها را از جمله راهکارهای رشد صنعت گردشگری در شهر میراث جهانی یزد عنوان کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدمهدی شرافت عصر دیروز در پنجاه و نهمین نشست کانون تفکر گردشگری دانشگاه یزد که با محوریت بررسی چرایی و چگونگی حمایت از سرمایه گذاری در صنعت گردشگری یزد، به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: ظرفیت های ایجاد شده در بخش گردشگری استان و سرمایه گذاری به ویژه سرمایه گذاری خارجی نقش مهمی در ارتقاء سطح گردشگری استان یزد ایفا می کند و باید برای آن برنامه ریزی جدی انجام شود.

وی تعریف نشدن پروژه ای مشخص را یکی از نقاط ضعف گردشگری استان دانست و افزود:  تعریف هدفی مشترک و اجماع نظر بر روی آن یکی از موفق ترین انواع روش توسعه صنعت گردشگری است.

 دبیر کانون تفکر گردشگری دانشگاه یزد انتقال برندهای مختلف و دریافت مجموعه ای از تجربیات دیگر واحدها را از جمله راهکارهای رشد صنعت گردشگری در شهر میراث جهانی یزد عنوان کرد و گفت: این مهم به عزمی همگانی و حمایت مستمر مسئولان نیاز دارد.

حسین دهقان منشادی مسئول کمیته گردشگری خوراک، با معرفی مرکز نوآوری گردشگری دانشگاه یزد به عنوان بازوی علمی و یاری رساننده کانون تفکر و سایر واحدهای فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد منطقه ویژه گردشگری، مطالبه تشکل های گردشگری یزد است

ایجاد منطقه ویژه گردشگری، مطالبه تشکل های گردشگری یزد است