مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 02:502021-06-26اقتصادي

دیدار مسوولین ایران و روسیه جهت رفع موانع افزایش مبادلات تجاری


رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در دیدار با سرپرست گمرک آستراخان در خصوص رفع موانع موجود برای افزایش مبادلات تجاری بین ایران و روسیه گفت وگو و تبادل نظر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، با پیگیری و دعوت آژانس روابط بین الملل استان آستراخان، هادی تیزهوش تابان رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه با آندره اونیپکو سرپرست گمرک آستراخان در محل استانداری آستراخان ملاقات کرد.

در این نشست که گالاوکف رییس آژانس روابط بین الملل آستراخان و دو تن از مدیران ارشد گمرک آستراخان نیز حضور داشتند، طرفین در خصوص رفع موانع موجود برای افزایش مبادلات تجاری بین ایران و روسیه گفت وگو و تبادل نظر کردند.

هدف اصلی تشکیل این جلسه، بررسی مشکلات موجود در خصوص فرم مبدا کالا CT3 بود که طرف روسی مشکلات مربوط این فرم را بطور کامل تشریح کرد و پس از بحث و گفت وگو بین طرفین، مقرر شد تا طرف ایرانی نمونه مهر جدید و امضا خود را مجددا از طریق مجاری دیپلماتیک برای طرف روسی ارسال کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، از حدود دو سال پیش که ایران بطور موقت به عضویت اتحادیه اقتصادی اوراسیا درآمده 800 نوع کالای ایرانی برای صادرات به کشورهای عضو این اتحادیه از تعرفه ترجیحی برخوردار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مسوولین ایران و روسیه جهت رفع موانع افزایش مبادلات تجاری

دیدار مسوولین ایران و روسیه جهت رفع موانع افزایش مبادلات تجاری