مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 03:252021-06-27اقتصادي

استان سمنان کمبودی در نهاده های طیور ندارد


مدیرکل جهاد کشاورزی استان سمنان از تامین نهاده مورد نیاز واحدهای مرغ و طیور در استان در چهار ماهه اول امسال خبر داد و گفت: این استان هیچ کمبودی در تامین نهاده ها برای طیور ندارد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل جهاد کشاورزی استان سمنان از تامین نهاده مورد نیاز واحدهای مرغ و طیور در استان در چهار ماهه اول امسال خبر داد و گفت: این استان هیچ کمبودی در تامین نهاده ها برای طیور ندارد.

سیدحسن میرعماد، اظهار کرد: در سال گذشته، بالغ بر 131 هزار تُن نهاده برای دام های سبک و سنگین به این استان اختصاص یافت که میزان نیاز استان 210 هزار تُن برآورد شده بود و مابقی کمبود، توسط بخش خصوصی تامین شد.

وی ادامه داد:در بحث نهاده های بخش طیور نیز، سال گذشته میزان 151 هزار تُن به استان سهمیه اختصاص یافت که میزان مورد نیاز استان در این بخش نیز،عددی بالغ بر 193 هزار تُن بود و این کمبود نیز توسط بخش خصوصی تامین شد.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان سمنان میزان نیاز این استان به نهاده های دامی در سه ماهه اول سال 1400 را 53 هزار تُن نهاده در بخش های مختلف اعلام و خاطرنشان کرد: در 3 ماهه نخست امسال ، 39 هزار و 810 تُن نهاده به استان تخصیص یافت.

وی افزود: علاوه بر این امسال10 هزار تُن جو از محل خشکسالی و 6 هزار تُن ذرت به استان تخصیص داده شده است که در صورت ورود به استان، کمبود موجود برطرف خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان کمبودی در نهاده های طیور ندارد

استان سمنان کمبودی در نهاده های طیور ندارد