مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 03:252021-06-27اجتماعي

ثبت کتاب های درسی اول ابتدایی، هفتم و دهم متوسطه در هرمزگان آغاز شد


معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان از آغاز ثبت کتاب های درسی اول ابتدایی، هفتم و دهم متوسطه خبرداد.

- ایسنا/هرمزگان معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان از آغاز ثبت کتاب های درسی اول ابتدایی، هفتم و دهم متوسطه خبرداد.

غلامرضا سالاری میری صبح امروز (ششم تیرماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ثبت نام کتاب های درسی این مقاطع تا 15 شهریور امسال است، افزود: ثبت و سفارش کتاب های درسی برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی و هفتم و دهم دوره متوسطه نیز به صورت فردی و یا گروهی از طریق مدیر مدرسه است.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان و مدیران مدارس می توانند با مراجعه به آدرس www.

irtextbook.

ir یا www.

irtextbook.

com سفارش کتاب های درسی را ثبت کنند، تصریح کرد: کتاب های درسی دانش آموزان براساس قیمت پشت جلد آن ها در سامانه ثبت شده و تنها همان هزینه توسط خانواده ها باید پرداخت شود.

معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش اضافه کرد: دانش آموزان تجدیدی هم پس از دریافت کارنامه قبولی می توانند برای ثبت کتاب های درسی خود اقدام کنند.

سالاری با اشاره به اینکه برای ثبت کتاب های درسی حتماً باید دانش آموزان در مدرسه نام نویسی کنند، خاطرنشان کرد: امسال بیش از 400 هزار دانش آموز هرمزگانی در سه هزار و پانصد مدرسه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت کتاب های درسی اول ابتدایی، هفتم و دهم متوسطه در هرمزگان آغاز شد

ثبت کتاب های درسی اول ابتدایی، هفتم و دهم متوسطه در هرمزگان آغاز شد